bling2



Friday 12 August 2011

KaD rAyA!!!

Salam selamat pagi!!! sedar xsedar dah 13 hari kite puasa an...korg dah tinggal posa ker?aku wat sementara ni...xtinggal lagi...huhu...dah dekat nk raya ni..macam2 kena prepare an..semalam aku dalam mood rajin..kemas2 lah almari aku..then tetiba ternampak 1kotak..aku pon buka la..tgk2 dalam ada KAD RAYA yang aku simpan bape tahun lamaya...hehehe..belek2 n baca balik isi dalam kad 2..macam2 lawak pown ada...sume dari kawan2 time skol..tetiba rindu pulak kenangan time 2..then aku pown terpk 1 benda..aku ingat nk pos kad raya lah kat kawan2 aku taun ni...rasa nk kembalikan zaman nostalgia dulu..bes an...mmg zaman sekarang zaman moden..sume di hujung jari jer..bleh hantar guna emel,facebook..tapi bagi aku tahun ni...tuk timbulkan mood raya,aku nk pos kad raya tuk kawan2 n sedara terdekat aku...wahh...xsabarnya..korg tgu erk kat raya dari aku....tapi yang aku ada alamat lah...yg xda kalo nk juga email aku..kehkeh....
ni sampel kad raya tuk kowg..heheh


No comments:

Post a Comment